@HamiRayane_Com

@HamiRayane_Com
Software Developer & Internet Shop
Free Download software

صفحه اصلی >> Internet Shop - فرشگاه اینترنتی>> Shopping - خرید اینترنتی کالا در حامی رایانه
پیگیری فاكتورهای فروشگاه

كاربر گرامی با تشكر از حسن انتخاب شما

حتما قبل از هرگونه سفارش، شرایط خرید مربوط به شیوه انتخاب شده را مطالعه نمایید


شرایط خرید به شیوه ارسال توسط تعاونی اتوبوس رانی
  1. ارسال رایگان تا تعاونی فقط در روزهای تعیین شده صورت می گیرد
  2. مبلغ تمام فاکتورهای ارسال شهرستان قبل از ارسال دریافت می شود.
  3. هزینه ارسال بسته از تعاونی تا محل خریدار به عهده خریدار است که به شرکت تعاونی پرداخت می شود
  4. برای پیگیری روند پرداخت و ارسال و یا لغو نمودن فاکتورهای ثبت شده از بخش پیگیری فاکتور اقدام نمایید
  5. بعد از ارسال بسته به شهرستان، امکان لغو نمودن خرید وجود ندارد
  6. با توجه به نوسانات قیمتهای بازار و موجودی کالا وضعیت فاکتور تا قبل از ارسال، نهایی نیست و حتما قبل از ارسال با شما هماهنگ می شود
  7. حامی رایانه کالاهای با کیفیت بالا و با گارانتی معتبر ارائه می دهد و گارانتی و خدمات پس از فروش به عهده شرکت گارانتی کننده کالا می باشد
  8. در صورت نیاز در ساعات 11 الی 17 با شماره 02133734394 تماس حاصل نمایید و در ساعت دیگر از طریق صفحه ارسال نظرات با ما در تماس باشید
  9. برای خرید با امنیت بیشتر می توانید از نسخه https همین صفحه استفاده نمایید

سبد خرید خالی است، برای انتخاب و خرید کالا کلیک نمایید


فاکتور ایجاد نشده  
 
* شیوه ارسال  
* نام  
* تلفن همراه
* تلفن ثابت
ایمیل
* کد پستی
* آدرس کامل
توضیحات
جمع تعداد کالا  
مبلغ کل فاکتور
وضعیت فاکتور

شبكه شتاب   بانك پارسیان
ملی صادرات پاسارگاد اقتصاد نوین كشاورزی ملت توسعه صادرات سامان

اندیشه پاک
من ز جان جان شکایت می‌کنم؟! من نیم شاکی روایت می‌کنم *
دل همی‌گوید کزو رنجیده‌ام وز نفاق سست می‌خندیده‌ام
ای رهیده جان تو از ما و من ای لطیفه‌ی روح اندر مرد و زن **
مرد و زن چون یک شود آن یک توی چونک یکها محو شد آنک توی ***
این من و ما بهر آن بر ساختی تا تو با خود نرد خدمت باختی
تا من و توها همه یک جان شوند عاقبت مستغرق جانان شوند
باده از ما مست شد نه ما ازو قالب از ما هست شد نه ما ازو ****
* علت اینکه برخی بیت
بشنو از نی چون حکایت می‌کند ، از جُدایی‌ها شکایت می‌کند
را درست تر از حالت بشنو از نی چون شکایت می‌کند می دانند همین بیت است که در جای خود توضیح داده شده که عاشق عیبی در معشوق نمی بیند که بخواهد گله یا شکایت کند
** اما توضیح برخی مسائل عرفانی متاسفانه امکانپذیر نیست. می توان با عذاب دادن عبارت سعی کرد آنرا بیان کرد و توضیحی داد ولی با خواندن و حتی دانستن برخی مسائل عرفانی نمی تواند کسی ادعا کند که آنرا فهمیده
درک و معرفت حق و عرفان حقیقی مثل گرفتن مدرک تحصیلی نیست که با چند مدت مطالعه و آزمون بتوان به آن رسید و کسی با ادعا نمی تواند خود را عارف بنامد. چیزی که عرفای بزرگی چون حافظ، مولانا، سعدی، عطار و نظامی و ... سالها خون دل خورده اند تا درک کردند را نمی توان به راحتی در بازار دنیا خرید و با خود به خانه آورد، چیزی که بهایش دادن عمر و جان است را نمی توان به بهای دیگری بدست آورد. اما از سر وظیفه در حد توان توضیحی در رابطه با لطفه روح بیان می شود.
وقتی خداوند در آیه 29 سوره حجر می فرماید
از روح خود در او (انسان) دميدم
چون خداوند به قول نظامی در بدایت بدایت همه چیز. در نهایت نهایت همه چیز است پس روح او ظریف ترین و لطیف ترین چیز در عالم است که او از وجود پاک خود به ما داده
و چون روح خداوند زن و مرد ندارد بنابر این روح انسان نیز زن و مرد ندارد بلکه این تن ماست که در عالم ماده زن و مرد دارد و اکنون با پیشرفت علم و تغییر جنسیت ها می توان فهمید که جنسیت و بعد مادی انسان قابل تغییر است ولی روح و جان و بعد معنوی انسان ثابت است و در حقیقت ما همان روح و جان هستیم که از خداییم و به خدا می رویم و نه جسم زن و مرد که خاک و ماده است و به خاک سپرده خواهد شد
اگر ما بتوانیم از روح لطیف و آسمانی خود، گرد و غبار جسمانی را بزداییم آن وقت تازه به مقام آدمیت و جانشینی خداوند در زمین (خلیفة الله) نزدیک می شویم
تولید مثل انسان نیز همینگونه است که پدر و مادر به بچه جسم می دهند و این خداست که به بچه روح و جان می دهد که جسم بدون روح و جان هرگز زنده نخواهد شد بنابر این بچه در اصل از خداست و پدر و مادر امانتدار هستند نه مالک بچه، که جسمی که آنها می دهند بدون روح خدا اسیر خاک است و این امانتداری وظیفه سنگینی است که خدا بر دوش آنان نهاده که از آن اگر کوتاهی کنند بازخواست خواهند شد.
*** هرجا اتحاد و پیوند و یگانگی خداپسندانه است آنجا خدا هست و هرجا نفاق و جدایی و طلاق خودخواهانه است آن دسیسه شیطان است بنابر این اگر مرد و زن هر دو به طور خداپسندانه به اتحاد برسند آن یک و آن وحدت از خداست البته نه فقط از لحاظ جسمانی بلکه همانطور که گفته شد اصل بر ازدواج روحانی است
اما در مرتبه بالاتری و در توضیح چونک یکها محو شد آنک توی به قول حافظ
حافظ تو خود حجاب خودی از میان برخیز
این یعنی اگر هر یکی از زن و مرد (هر انسانی) در عشق حقیقی به کسی یا چیزی یا کاری "نیست و محو" شود و از میان برود آن وقت به معرفت و مفهومی می رسد که از آن به عنوان وحدت وجود یاد می شود و به هیچ وجه قابل توضیح نیست که این وادی عشق بازی کودکان نیست و کار بزرگان است به قول نظامی
نظامی جام وصل آنگه کنی نوش ، که بر یادش کنی خود را فراموش
وقتی کسی در عشق حق و حقیقی وجود خود را فراموش کند آن وقت نیست می شود و همان نیی می شود که مولانا می گوید بشنو از نی
**** باده از ما مست شد نی ما ازو هم گفته شده که در اصل معنی تغییری ایجاد نمی کند و حقیقت این است که مستی حقیقی از وجود انسان است نه مستی شراب آب انگور که مثال حقیری از آن مستی است که بهای مستی حقیقی همانطور که گفته شد درهم و دینار و ارزان نیست
570568مشاهده متن کاملمولانا (2017/12/08-02:00)


Adobe Reader Yahoo! Messenger Skype KMPlayer Internet Download Manager IDM ESET NOD32 AntiVirus ooVoo Flash Player IE Opera Google Chrome Firefox Google Earth jetAudio Basic Free Download Manager FDM iTunes TeamViewer 9.0.31064

سازمان محک - موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان 

دانلود رایگان انواع نرم افزار و بازی اندروید
Free Download Android Apps & Game

دانلود رايگان نرم افزار كامپيوتر و ایبوک در فروشگاه اينترنتي حامي رايانه

معرفي و دانلود رايگان آخرين نسخه نرم افزارهاي رايگان و تجاري

CopyRight 2006-2016 HamiRayane , All Rights Reserved
کلیه حق و حقوق این وب سایت متعلق است به گروه نرم افزاری HamiRayane
افتخارما قریب به یک دهه خدمت رسانیست